- Úvod
- JAK NAKUPOVAT
Děkujeme za Váš zájem nakupovat v našem internetovém obchodě www.zvedam.cz
Výběr zboží a vložení do košíku
Z kategorií e-shopu nebo pomocí vyhledávání produktu si vyberete produkt, který si chcete zakoupit. Následně vybraný produkt si pomocí tlačítka Koupit vložíte do košíku a určíte počet kusů. Poté můžete pokračovat v dalším nákupu nebo přejít k určení způsobu DOPRAVY a PLATBY. Způsoby platby nabízíme v následujících variantách:
- platba dobírkou
- platba hotově (při osobním odběru)
- platba předem na účet při úhradě PROFORMA faktury - platí rovněž pro výrobky z kategorií, které se přímo vyrábí dle požadavku zákazníka (odběratele). Do těchto kategorií patří řetězové vázací prostředky G8, G10, kotevní vázací řetězy a lanové vázací prostředky. Objednané zboží bude expedováno po připsání příslušné částky na náš účet.
- platba převodem na účet při úhradě faktury se splatností. Tato platba je možná po dohodě pro registrované nebo smluvní zákazníky.
- platba pomocí ThePay
TERMÍNY DODÁNÍ
skladem - zboží máme fyzicky skladem a expedujeme ihned, při přijetí objednávky do 12:00 - dodání do 24 hodin
do 3 dnů - zboží je na objednávku a musí se vyrobit nebo je skladem u dodavatele (výrobce)
do týdne - zboží je na objednávku a musí se vyrobit nebo je skladem u zahraničního dodavatele v EU
do 14 dnů- zboží se musí vyrobit nebo je skladem u zahraničního dodavatele mimo EU
do 30 dnů - zboží je na objednávku a není ve skladu dodavatele
na objednávku - jedná se o specifické zboží, které se musí vyrobit
na objednávku do 2 dnů - zboží je na objednávku a musí se vyrobit nebo je skladem u dodavatele (výrobce)
neznámá - zboží je na dotaz
REKLAMACE
Při přebírání zásilky věnujte mimořádnou pozornost vnějšímu obalu zásilky! Pokud je obal poškozen a došlo tím k mechanickému poškození zboží, jde o zavinění na straně přepravce. Za tyto vady neručíme. V případě jakékoliv nesrovnalosti zásilku reklamujte u dopravce ihned při převzetí nebo nejpozději do dvou pracovních dnů po dodání zásilky (pokud nereklamujete ihned při převzetí, schovejte si pro reklamaci u dopravce celý obal včetně výplní).
Při nakupování v e-shopu www.zvedam.cz máte právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek opotřebování, pokud možno v původním obalu.
Reklamace výrobku v záruce (záruční lhůta je uvedena na obalu zboží) - záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným skladováním a používáním.
Postup při vrácení zboží nebo reklamaci:
O vrácení nepoužitého zboží nebo o reklamaci nás informujte e-mailem na adrese info@zvedam.cz
Zboží vraťte buď fyzickým dodáním do provozovny prodávajícího na adrese LOGITECH servis s.r.o. Topolová 1687/11, 370 08 České Budějovice nebo odesláním zboží na stejnou adresu.
UPOZORNĚNÍ: zboží odeslané zpět na dobírku nebude prodávajícím převzato a naopak bude kupujícímu vráceno na jeho náklady zpět.
Podle zákona musí být reklamace vyřízena do 30 dnů od uplatnění. Snažíme se však, abychom tuto lhůtu co nejvíce zkrátili.